Συχνες ερωτησεις

E. Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

A.

O χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που έχετε επιλέξει:

Οι παραγγελίες που εμπεριέχουν περισσότερα από ένα προϊόντα εξαρτώνται από το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο διάθεσιμότητας.

Έαν έχετε ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.

E. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

A.

Μπορείτε να ζητήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσής της μέσω email στο  info@seile.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

E. Πώς μπορώ να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου;

A.

Ο τρόπος για να προσθέσετε προϊόν στην ήδη καταχωρημένη παραγγελίας σας εινια να επικοινωνήσετε μαζί μας Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 8:00πμ με 16:00μμ, προκειμένου να καταχωρήσουμε εκ νέου παραγγελία με το σύνολο των προϊόντων που επιθυμείτε να παραλάβετε, ακυρώνοντας την παλιά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η νέα παραγγελία θα έχει νέο χρόνο παράδοσης ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τη στιγμή που καταχωρείται.

E. Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

A.

Ήδη από την καταχώρηση της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβετε, ενημερώνεστε μέσω email σε ποιο στάδιο αυτή βρίσκεται.

Τα στάδια είναι τα εξής:

  • Καταχώρηση: Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
  • Σε επεξεργασία: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων
  • Απεσταλμένη: Η παραγγελία σας, έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί
  • Ακύρωση: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί

E. Πώς παραγγέλνω;

A.

Στο eshop.seile.gr μπορείτες εύκολα να κάνετε την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" στην προϊοντική σελίδα του προϊόντος που έχετε διαλέξει, και συνεχίζοντας την απλή διαδικασία "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ"

E. Πως θα βρω ένα προϊόν;

A.

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με τρεις τρόπους:

  • Απο το Κεντρικό Μενου με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
  • Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

E. Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο πλησιέστερο κατάστημα Σ.Ε.ΗΛ.Ε

A.

Κάντε την παραγγελία σας από το http://eshop.seile.gr/  και παραλάβετε τα προϊόντα σας  από το κατάστημα του Σ.Ε.ΗΛ.Ε που σας βολεύει.

E. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής) για το νομό Αττικής.

A.

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 1.500€ προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 3.000€ προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Ε. Κόστος μεταφορικών

Η παραλαβή των παραγγελιών από τα καταστήματα γίνεται δωρεάν και χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το ύψος της παραγγελίας .

Για τον Νομό Αττικής

•Μεταφορά από εταιρία ταχυμεταφορών με χρέωση του πελάτη

Για την υπόλοιπη Ελλάδα

•Αποστολή μέσο πρακτορείου μεταφορών της επιλογής σας.  Ωστόσο θα πρέπει να μας καταθέσετε την αξία της παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή σε έναν από τους λογαριασμούς μας που βλέπετε πιο πάνω.Αξιοποιήστε τις δυνατότητες του web banking!

Q?

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

A.

O χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που έχετε επιλέξει:

Οι παραγγελίες που εμπεριέχουν περισσότερα από ένα προϊόντα εξαρτώνται από το προϊόν με τον μεγαλύτερο χρόνο διάθεσιμότητας.

Έαν έχετε ακόμη απορία, επικοινωνήσε μαζί μας εδώ.

Q?

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

A.

Μπορείτε να ζητήσετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσής της μέσω email στο  info@seile.gr, αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Q?

Πώς μπορώ να προσθέσω προϊόν στην παραγγελία μου;

A.

Ο τρόπος για να προσθέσετε προϊόν στην ήδη καταχωρημένη παραγγελίας σας εινια να επικοινωνήσετε μαζί μας Δευτέρα-Παρασκευή και ώρες 8:00πμ με 16:00μμ, προκειμένου να καταχωρήσουμε εκ νέου παραγγελία με το σύνολο των προϊόντων που επιθυμείτε να παραλάβετε, ακυρώνοντας την παλιά.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Η νέα παραγγελία θα έχει νέο χρόνο παράδοσης ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων τη στιγμή που καταχωρείται.

Q?

Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

A.

Ήδη από την καταχώρηση της παραγγελίας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβετε, ενημερώνεστε μέσω email σε ποιο στάδιο αυτή βρίσκεται.

Τα στάδια είναι τα εξής:

  • Καταχώρηση: Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.
  • Σε επεξεργασία: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων
  • Απεσταλμένη: Η παραγγελία σας, έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί
  • Ακύρωση: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί

Q?

Πώς αλλάζω το προφίλ μου;

A.

Μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε τα προσωπικά σας στοιχεία κάνοντας είσοδο στο site και επιλέγοντας «ο λογαριασμός μου». Εκεί μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε στο προφίλ, τον κωδικό πρόσβασης καθώς επίσης και να επεξεργαστείτε τις διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής..

Q?

Πώς παραγγέλνω;

A.

Στο eshop.seile.gr μπορείτες εύκολα να κάνετε την παραγγελία σας πατώντας το κουμπί "ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ" στην προϊοντική σελίδα του προϊόντος που έχετε διαλέξει, και συνεχίζοντας την απλή διαδικασία "ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ"

Q?

Πως θα βρω ένα προϊόν;

A.

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με τρεις τρόπους:

  • Απο το Κεντρικό Μενου με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι' αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
  • Από την επιλογή Αναζήτηση στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Κάνετε αναζήτηση επιλέγοντας όποιο κριτήριο θέλετε εσείς ή και όλα.

Q?

Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας σας στο πλησιέστερο κατάστημα Σ.Ε.ΗΛ.Ε

A.

Κάντε την παραγγελία σας από το http://eshop.seile.gr/  και παραλάβετε τα προϊόντα σας  από το κατάστημα του Σ.Ε.ΗΛ.Ε που σας βολεύει.

Q?

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής) για το νομό Αττικής.

A.

Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας.

Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις, από 03.01.2012 παραστατικά αξίας άνω των 1.500€ προς ιδιώτες (Απόδειξη Λιανικής) και παραστατικά αξίας άνω των 3.000€ προς επαγγελματίες/επιχειρήσεις (Τιμολόγιο Πώλησης) θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους:

• Κατάθεση/ έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

• Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Q?

Γίνε μέλος και δες το καλάθι σου από οποιοδήποτε υπολογιστή.

A.

Υπάρχει η δυματότητα να δείτε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή. Γίνεται μέλος, κάντε login στο http://eshop.seile.gr και προσθέστε προϊόντα στο καλάθι σας. Αυτόματα το καλάθι σώζεται στο λογαριασμό σας, οπότε από οποιοδήποτε υπολογιστή επισκεφτείτε το http://eshop.seile.gr (και κάνετε login) θα μπορείτε να δείτε το καλάθι σας, να προσθέσετε και να αφαιρέσετε προϊόντα και να ολοκληρώσετε τις αγορές σας

Q?

Τι είναι το καλάθι αγορών;

A.

Είναι ότι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρείτε με το κουμπί Διαγραφή. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.